2012. március 22., csütörtök

Prezentáció

Ez a munkafolyamatot taglaló, már előadott prezentációm.

9 megjegyzés:

  1. Ez nagyon érdekes téma, én is szívesen kutatnám. Kíváncsian várom, hogy milyen részei lesznek, biztos elolvasom majd a dolgozatot. A Sony egy nagyon megbízható márka, személyes tapasztalatból is tudok beszélni, mivel van egy Sony Vaiom, és a Sony gyártja a legjobb laptopokat a piacon. Igaz, hogy meg kell fizetni a nevet:).

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Köszi az érdeklődést és a bizalmat, most (mint tudjuk :D) a vége felé járok már.
    A Vaio-ról pont a napokban esett néhány szó, amikor egy ismerősömmel beszélgettem, aki, mondjuk úgy, hogy nem kifejezetten kedveli a vállalatot. Ő is pont ezt mondta hogy a nevét kell megfizetni, mert nemigen tud többet az aktuális versenytársainál. A jól befuttatott márkáknál ez a fogyasztó sorsa...
    Én első sorban a hi-fi/audio cuccaikért vagyok oda, abból is inkább a vintage-ebb darabokért. Előbb utóbb talán magam is megkaparintok belőlük egyet-egyet.

    VálaszTörlés
  4. Nem teljesen értem még a prezi értékelési rendszert, szóval mindenki kap tőlem egy kommentet, ahol a sorban ott a nevem. :D
    Szerintem minden szempontot figyelembe vettél, a prezi átlátható és célratörő. Az elírásokra viszont figyelj majd oda a jövőben és még talán arra, hogy van, ahol sikerült röviden felvinni a mondanivalót (vázlatszerűen), de volt, ahol kicsit sokat írtál.

    VálaszTörlés
  5. A témához magához nehezen szólok hozzá, mivel technikai és technológiai analfabéta vagyok, de a preziben felvázoltad az okot meg a hova továbbot :)

    VálaszTörlés
  6. Gyors kis prezi :D Viszont kíváncsi vagyok, hogy mit írsz majd a következőekben a blogodra. Például mennyire fogsz majd kitárni a felvásárlói és eladói piacra, piacszegmentálásra, stb. illetve a Sony marketing stratégiájára :D Kimondottam érdekelne :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazándiból a már majdnem kész dolgozatból fogok kiragadni részeket, viszont valószínű, hogy egyszerre mondjuk kettőt is, mivel eddig elmaradtam párral. Témáját tekintve van benne minden , bizonyos dolgokat nem lehetett/nem akartam megkerülni, így van benne történelem, néhány technológiai érdekesség és piaci helyzet is. Nem kimondottan koncentrálok a gazdasági tényezőkre, de úgy gondolom, mindenki találhat benne a számára érdekes részeket, amennyiben foglalkoztatja valamilyen szinten a témakör.

      Törlés
  7. Na, akkor jön a bővebb komment (merth kell írjak):
    a témaválasztás oka és a koncepció megvan, aztán ahogy a diáid címében is jelen van, az aktualitásáról is írsz, illetve a kutatási módszerek és eszközök is jelen vannak. Benne van, h mit kell még csináljál, illetve a felhasznált könyvek is szerepelnek.
    Ami azonban hiányosság, h szerintem egy kicsit több dia belefért volna, illetve nem taglalod az eddigi munkád. A diák sorrendje az irodalomjegyzéket leszámítva okés, csak szerintem annak a köszönetnyilvánítás elé kellene kerülnie. Talán egy kicsit lehetne bővebb és konkrétabb a diák tartalma, de átláthatónak átláthatóak.

    VálaszTörlés
  8. A témaválasztás oka logikusnak tekinthető annak fényében, hogy már régóta érdeklődsz a cég iránt. Jól fel van vázolva, hogy mi a koncepció és, hogy miként fogod a kutatást végrehajtani.
    A kutatás célja is fel van tüntetve, fontos rávilágítani a vállalat visszaesésére a piacon.
    Az aktualitása és a hasznossága egyaránt jelentős, mivel még mindig hatással van a világgazdaságra.
    A szakirodalom kicsit szegényesnek tűnik, és hiányoznak a japán források is, bár azt írtad, hogy "japán nyelvű cikkek".
    A kutatás menete gondolom, kb. úgy folyik, mint mindenki másnál, olvasni, olvasni, informálódni.
    A konklúzió lényeges dolgokra világít rá, jól meg van fogalmazva.

    VálaszTörlés